Active Real Estate utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Hai in echipa noastra

JOBURI  DISPONIBILE

 

Ne dorim in echipa noastra 

  • 2 consilieri vanzari call center
  • 10 consilieri imobiliari pentru segmentul comercial
  • 1 manager de vanzari

 

 care să ne ajute să oferim o experiență remarcabilă clienților agentiei ACTIVE și să îmbunătățim performanța în vânzări.

Despre noi
Oferim servicii imobiliare de peste 15 ani in Cluj Napoca, punem accent pe promtitudine, seriozitate ,profesionalism ,informatii valoroase transmise clientilor și răspundem imediat la solicitările clienților

Creștem foarte rapid și activ, în ultimele 6 luni ne bucurăm de rezultate remarcabile, reușind să creștem semnificativ numărul de apeluri primite. Din acest motiv căutăm trei consilieri callcenter dedicati în echipa noastră, care să se integreze rapid și eficient la locul de muncă.

Investim constant în calitatea serviciilor prin tehnologii și inovații, sisteme de gestionare a calității serviciilor noastre,dar și în parteneriate strategice și de durată, cu partenerii de business. 

Investim în instruirea continuă a echipei noastre, investim necontenit în comunicarea cu clienții noștri, activi și cei potențiali. 

Ne ajutăm clienții prestând servicii adaptate necesităților si care satisfac cele mai inalte standarde de calitate.

 

Descriere job-CONSILIER CALL CENTER 

Pe postul de Consilier vânzări call center vei fi responsabil de 7 obiective importante:

Să răspunzi la apelurile de intrare ale potențialilor prospecți;
Să efectuezi apeluri de ieșire, aproximativ 30-60 apeluri pe zi;
Să construiești relații cu clienții de lungă durată;
Să faci constant follow-up către clienții indeciși;
Cunoașterea și înțelegerea serviciilor, produselor și ofertelor companiei 
Să identifici nevoile clienților pentru ofertare
Să cunoști și să respecți procesele și procedurile de lucru ale companiei

 În ce condiții suntem dispuși să cooperăm:

Oferim unui salariu motivant
Sistem de motivație bazat pe Salariu fix + KPI + bonusuri 
Program de lucru flexibil in sistem hibrid
Locație centrala 
Punem la dispoziție un sistem de instruire și inducție de la A la Z, alături de un mentor avansat.
Telefon si laptop;

 

Vei fi privilegiat, în cazul în care:

Ai abilități excelente de comunicare, prezentare și relaționare cu clienții și colegii;
Ai citit cărți de vânzări și ai implementat tehnologii de vânzări 
Ai urmat cursuri de instruire în domeniu comunicării și vânzărilor
Ai cunoștințe și înțelegi ce înseamnă o relație constantă cu un client
Ești motivat și orientat către realizarea obiectivelor și îndeplinirea targetului;
Ai cunoștințe de MS Office, baze de date, crm
Cunosti limba engleza extrem de bine



 

Descriere job CONSILIER IMOBILIAR

 

Pe postul de Consilier imobiliar vei fi responsabil de 14 obiective importante

Să cauți și să elaborezi bază de date cu potențiali clienți;  
Să răspunzi la apelurile de intrare ale potențialilor prospecți; 
Să efectuezi apeluri de ieșire, aproximativ 30 apeluri pe zi; 
Să stabilești și să execuți întâlniri cu potențiali clienți;
Să construiești relații cu clienții de lungă durată; 
Să faci constant follow-up către clienții indeciși; 
Să faci prezentări ale proprietatilor, public sau/și în ședință cu clienții; 
Să conduci clientul către închiderea tranzacției;
Să înregistrezi fiecare client nou în programul CRM;
Să completezi constant programul CRM cu comentarii, sarcini;
Să completezi în fiecare zi raportul de vânzări și raportul de activitate;
Să participi în fiecare săptămână la întâlnirea de management;
Să îndeplinești Planul de Vânzări al companiei;
Să raportezi către Supervizor informații despre stadiul activităților programate, activitățile în curs de desfășurare, situațiile noi create etc.


În ce condiții suntem dispuși să cooperăm:


Asiguram un mediu profesionist de dezvoltare
Punem la dispoziție un sistem de instruire și inducție de la A la Z, alături de un mentor avansat.
Ai libertatea de ati organiza propriul program
Iti asiguram un birou confortabil, telefon, decontarea transportului, laptop

Vei fi privilegiat, în cazul în care:

Ai lucrat în domeniu vânzărilor B2B într-o funcție care presupune comunicare si relationare cu clienții  
Ești familiarizat și ai lucrat într-un CRM sistem și știi ce înseamnă follow-up în vânzări  
Cunosti foarte bine limba engleza
Ai masina proprie
Ai comunicat P2P (person to person) cu clienții zilnic
Ai citit cărți de vânzări și ai implementat tehnologii de vânzări 
Ai urmat cursuri de instruire în domeniu comunicării și vânzărilor
Ai cunoștințe și înțelegi ce înseamnă o relație constantă cu un client
Ești motivat și orientat către realizarea obiectivelor și îndeplinirea targetului;
Ai abilități excelente de comunicare, prezentare și relaționare cu clienții și colegii;
Ai cunoștințe de MS Office.

 

Descriere job MANAGER DE VANZARI

Pe postul de Manager Vânzări vei fi responsabil de 11 obiective importante:


Să stabilești obiective de vânzări, în continuare Plan de vânzări per departament de vânzări;
Să asiguri prin instrumente de management îndeplinirea obiectivelor zilnic-săptămânal-lunar-trimestrial-semenstrial;
Să susții săptămânal minim 2 ședințe de vânzări;
Să creezi, urmărești, implementezi sistemul de raportare a agenților de vânzări; 
Să gestionezi și să îmbunătățească  sistemul de control calitate al proceselor și procedurilor+al actului de vânzare;
Să te asiguri că toți colegii din echipa de vânzări cunosc și integrează în munca zilnică sistemele precum CRM etc. ;
Să asculți în fiecare trimestru cel puțin 20 de conversații aleatorii ale vânzătorilor 
Să participi în fiecare trimestru la 1 întâlnire săptămânală a fiecărei echipe de vânzări; 
Să susții în fiecare trimestru cel puțin 1 întâlnire față în față cu fiecare client strategic;
Să recrutezi personal nou în echipă pentru a menține performanța vânzărilor;
Să creezi și urmărești continuu sistemul de inducție și instruire a angajaților din vânzări;
 

 În ce condiții suntem dispuși să cooperăm:
Sistem de motivație bazat pe Salariu fix + KPI + bonusuri 
Punem la dispoziție un sistem de instruire și inducție de la A la Z,

 

Vei fi privilegiat, în cazul în care:

Ai abilități excelente de comunicare, prezentare și relaționare cu clienții și colegii;
Ai citit cărți de vânzări și ai implementat tehnologii de vânzări 
Ai urmat cursuri de instruire în domeniu comunicării și vânzărilor
Ai cunoștințe și înțelegi ce înseamnă o relație constantă cu un client
Ești motivat și orientat către realizarea obiectivelor și îndeplinirea targetului;
Ai cunoștințe de MS Office, engleza foarte bine precum si permis de conducere

 

Și în final, dacă citind cu atenție acest anunț, ați realizat că acesta este jobul la care visați de mult timp, așteptăm CV-ul la adresa de email office@activerealestate.ro cu tema email  „Vreau sa fiu in echipa ACTIVE.

Așa vom  înțelege că sunteți cu adevărat o persoană atentă și responsabilă.